zaterdag 9 april 2011

Nostalgische boekjes en lieve plaatjes

Bedankt voor jullie leuke reakties op mijn vorige post, heel erg leuk om die steeds te lezen!
Ik probeer ook jullie nieuwe postjes zoveel mogelijk bij te houden en te voorzien van een reactie omdat ik zelf inmiddels ervaren heb dat je van elke reactie genieten kunt.
Welkom nieuwe volgers ook bij jullie kom ik geregeld langs.

Deze week ben ik in de weer geweest met de boekjes van Beatrix Potter


Deze boekje zijn wereldberoemd en al geschreven begin 1900.
Deze serie heb ik gekregen van een oude tante.


Zulke lieve verhaaltjes en schattige plaatjes staan erin!
Eentje daarvan heb ik al gebruikt op de babykaart voor Lynn (zie een eerdere post).

Ik heb diverse plaatjes ingescand om er iets mee te maken.
Inmiddels is het klaar maar ik moet er alleen nog foto's van maken.
Deze lieve plaatjes geef ik jullie cadeau!

Dit zijn twee plaatjes van Miezemuis.

        
Schattig toch deze drie kleine konijntjes aan de keukentafel bij moeder konijn.
Als jullie er iets moois mee maken geef dan een seintje want dan kom ik natuurlijk eventjes
om het hoekje loeren!
Geniet van het mooie weer morgen!
Groetjes Maia

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke serie boekjes zeg!! En zeker mooie plaatjes, dankjewel!!!
    Groetjes en een hele fijne zondag :-)
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook een paar boekjes van en moet ze nog scannen, ze zijn zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze ontzettend lief,ik heb er vroeger veel uit voor gelezen.......ben benieuwd wat voor leuks je er van gaat maken!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi

    Wat leuk dat je even bij mij langs kwam. ja en dan ben ik natuurlijk wel benieuwd hoe jou blog eruit ziet. Ook erg leuk en jou boekje is geweldig. Ik ga je ook volgen maar om de een of andere reden krijg ik dat niet meer voor elkaar maar ik zet je natuurlijk tussen mijn favorieten.
    hele fijne week gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig hoor!
    Dankje voor je reactie. Om op je vraag antwoord te geven, als je je bericht typt zie je link staan. Daar klik je op en dan vul je de balkjes in.

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk!!!! Echt een beetje vroeger terug :)

    BeantwoordenVerwijderen