zaterdag 11 augustus 2012

Vakantie voorbij

Daar ben ik weer eens met een post, lang geleden hoor!
Gelukkig is het ons gelukt om twee weekjes naar de Belgische kust
op vakantie te gaan.
Met veel medicatie en een aantal keren stoppen op de heen- en terug reis en verder
rustig aan doen elke dag ging het goed.
De man waar wij een huisje van huurde had zelfs een heerlijk stretchbed voor me klaar staan.
We hebben wel geboft met het weer kijk maar eens.
Dit is gewoon het Belgische strand waar we zaten!
We hebben weer een heerlijke tijd gehad met onze Belgische vrienden die daar ook al bijna 13 jaar komen.


Een tijdje geleden kreeg ik van Aafke (helaas heeft ze zelf nog geen blog) mooie kant.
Mijn dochter kwam op het idee om een pijp van haar korte broek te versieren daarmee.
Zeg nou zelf....zo koop je het toch niet!


We deden het rustig aan maar bezochten natuurlijk ook wel wat rommelmarkten want daar zijn ze
in Belgie stukken beter in dan hier in ons land.
Dit is ongeveer wat we allemaal vonden.


Mijn dochter heeft het mooie oude bruine koffertje al op haar witte kast staan, gekocht voor een prikkie!
De knopen tja daar kunnen we wel wat mee hoor en de kleine glaspareltjes daar heb ik ook wel ideetjes mee.


Dit hele blik vol met van alles en nog wat, echt leuk om thuis in te snuffelen wat er precies allemaal in zat.


Een tas vol lintjes!
Weer volop werk dus om daar een mooi opbergsysteem voor te maken.


Eenmaal thuis ontving ik een pakketje van Mirande.
We hadden elkaar beloofd stansjes te ruilen en die zaten toch mooi verpakt kijk maar eens!
Echt mijn stijltje, dank je nogmaals Mirande!


 Zo mooi die roosjes met dat vintage plaatje!


Dit is de achterkant van het pakketje ook schitterend!


En dit zat er allemaal in, ik ben er helemaal blij mee vooral omdat ik vanwege die hernia niet zo
goed zelf kan stanzen met mijn big shot.....wat heb je die rug toch voor veel dingen nodig!


Super bedankt Mirande!
Inmiddels ben ik al twee keer naar school geweest om de klas weer netjes mee in te richten en voor een
vergadering.
Maandag starten de scholen hier in het zuiden weer en ik ga ook zeker even bij mijn kleutertjes langs.
Helaas kan ik nog niet zelf beginnen....duurt lang hoor .....kan de hele week mijn ei al niet kwijt.
Maar veel youtube filmpjes kijken als afleiding.
Voordat ik naar het ziekenhuis ga de 20ste post ik nog een keertje en daarna zullen jullie me een tijdje moeten missen.
Ik zie heel veel nieuwe berichten op jullie blogs , ik zal proberen nog even bij jullie langs te komen maar of ik dat haal weet ik niet zeker, doe mijn best.
Alvast bedankt voor alle lieve reakties!
Geniet van het mooie weer de komende week!


31 opmerkingen:

  1. Kijk nou wie we daar hebben! Leuk weer wat van je te horen. Al met al een goede vakantie gehad zo te lezen. Fijn, want dat hebben jullie verdiend! Ik vind het idee van je dochter met het kant wel heel mooi en origineel.

    Ook ik mag weer beginnen maandag. Het is weer even wennen hoor. Ik vond het wel heerlijk om zes weken bij Femke te zijn en van haar te genieten. Ik hoop dat jij snel ook weer je klas kunt draaien, sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn voor jou dat je ervan genoten hebt van een leuke vakantie aan onze mooie Belgische kust. Wat chauvinisme kan geen kwaad :-)

    Die oude kant op de jeans vind ik prachtig!!

    Ik wens je veel sterkte en tot binnenkort
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi

    wij wilden ook naar de Belgische kust william wilde graag krabben vangen. Het lijkt mij helemaal geweldig en gezellig Knokke daar hebben we het over gehad.Volgend jaar misschien. Je hebt mooie dingen gekocht op de rommelmarkt. Je kaan weer een heleboel mooie dingen maken. Hier nog 1 week vakantie en dan gaat william naar groep 4. Hij heeft er nog weinig zin in. hihi precies z'n moeder. Ik ben ook weer op mijn zoldertje aan de gang heeeeeerlijk soms denk ik dat het een soort verslaving is. nou geniet nog effies van je zondag en morgen een fijne dag
    doeg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie spullen heb je kunnen scoren, en je hebt een fijne vakantie gehad zo te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Maia,
    Fijn voor je dat je toch nog een mooie en leuke vakantie hebt genoten. Ik las zonet dat er toch een operatie aan zit te komen. Heel veel sterkte daarmee. Je hebt wat moeten tobben,ik hoop maar dat je hiermee heel erg opknapt en de dingen kunt doen die je zo graag wilt.
    Beperkingen hebben is toch zo naar.
    Nogmaals, sterkte en goede moed toegewenst hoor!
    groetjes,
    Wilmi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat jullie toch twee weken vakantie hebben gehad en zo genoten hebben aan de Belgische kust. Dat heb jij dik verdiend! Ik wens je de 20e heel veel succes en wens je uiteraard ook een spoedig herstel!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Heel veel sterkte in het ziekenhuis.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Same klejnociki.
    pozdrawiam urlopowo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom terug Maia, wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en nog lekker weer ook!! Mooie spulletjes heb je gevonden op de rommelmarkt, kan je weer lekker mee freubelen. Sterkte verder.

    Fijne zondag,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. In ieder geval een heerlijke vakantie gehad dat nemen ze je niet meer af.
    De short van je dochter vind ik ook super..de rest natuurlijk ook hhihih.
    doegggg,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk de Belgische kust, waren jullie in De Panne? Fijn dat je hebt kunnen genieten ondnaks de beperkingen die je gezondheid met zich meebrengen! Hopelijk gata het nu echt de goede kant op, kan me vorstellen dat je e moedeloos van wordt, zo lang dat het duurt,
    Leuke dingne heb je gekregen.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat fijn dat jullie zo`n heerlijke vakantie hebben gehad,en wat een leuk spul heb je gekregen.
    En dan bij thuis komst nog een cadeau,het kan niet op.

    Groetjes Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat super dat jullie zo lekker hebben kunnen genieten van deze fijne vakantie! En dan ook nog thuiskomen met van die geweldige gave spulletjes, inderdaad, de rommelmarkten in Belgiƫ zijn zeer de moeite waard! Wat lief van Mirande om je zo te verwennen, geniet ervan! Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Maia, fijn om te lezen dat je in de vakantie ook nog heerlijk kon genieten.
    Mooi om zo al die schatten te zien, gezellig om lekker rond te snuffelen in Belgiƫ, blijft altijd leuk.
    Knap hoor dat je al weer op school was...met een beetje pijn in het hart waarschijnlijk, zo erg dat je nog steeds niet aan de slag kunt gaan, maar de kleuters zullen zeker blij zijn als ze je even gezien hebben.
    Nu voor de 20e wordt het aftellen, spannend allemaal hoor.
    Ik wil je nu alvast heel veel succes wensen, sterkte met alles en hou je goed hoor Maia.

    Een lieve groet van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. (oempf net een heel tekstje getypt, is het weg omdat ik niet meer ingelogd was ofzoiets...). Maar goed het ging dus over alle fijne dingetjes die je gevonden had waar je vast weer mee uit de voeten kunt. Dat dat idd in Belgie veel meer is. Dat het zo fijn is om even in een andere omgeving te zijn en dat het nog even spannend wachten is naar de 20ste ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lieve Maia, wat fijn dat je zo`n fijne vakantie had, en wat heb je leuke spulletjes gevonden.
    Het kadootje van Mirande ziet er ontzettend mooi uit.
    Voor de 20 ste wens ik heel veel sterkte en kracht :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Maia,wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad met mooi weer.Ik hoop dat je je weer een beetje op hebt kunnen laden voor wat er nog gaat komen.Doe rustig aan en denk vooral eerst aan jezelf de rest komt wel weer!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey, wat ben ik blij voor jou, dat je de beste weken hebt gekozen om naar onze kust te komen.Stralende zon had je waarschijnlijk!!!
    Het shortje van de dochter is super!!!Wat een idee, tja dat zal ze van geen vreemde hebben! ;))
    Ik wens je het allerbeste voor de volgende dagen...enne ik ben gezond en neem zelfs niet altijd de tijd om bij ieder te gaan reageren....lig er dus zeker niet wakker van!!!! Veel liefs, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Maia,
    Wat fijn voor je dat je er toch lekker even uit bent geweest. Kan me voorstellen dat je gek wordt van dat thuiszitten.
    En wat heb je leuke dingetjes gescoord op de rommelmarkt. Heerlijk om daar rond te struinen.
    En tja het pakketje van Mirande had ik lekker al gezien. Lief van haar om dit naar je toe te sturen.
    Geniet er maar lekker van. Er zit genoeg in, dus je kunt voorlopig wel weer vooruit.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HƩ, wat leuk om even weer wat van je te horen Maia...Zo te lezen hebben jullie toch nog een fijne vakantie gehad en gelukkig maar na een bijna jaar van afzien en wat er nog komt voor jou.Je hebt mooie spulletjes gekocht in Belgie....Prachtig idee trouwens je dochter haar creatie.ik wil je alvast hƩƩl veel sterkte toewensen dekomende tijd en hou je taai meid.
    Heel veel lieve groetjes...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Maia, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad aan onze Belgische kust!
    Wat een mooie spulletjes heb je kunnen vinden op de rommelmarkten, kun je zeker goed gebruiken!
    Je dochter is al even creatief als jij, wat leuk die kant op haar short!
    Alvast veel sterkte gewenst voor de 20ste!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat jullie hebben genoten van een geslaagde vakantie! Je hebt mooie aankopen gedaan, altijd leuk om te snuffelen tussen oude rommel ;) Sterkte gewenst voor de 20e!

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Maia, ik ben blij dat je een leuke vakantie heb gehad in ons landje ;-) en wat voor schatten heb jij niet gevonden zeg !! Dat koffertje ... en die lintjes ... en die doos met van alles en nog wat .... aaaaaa hoe leuk allemaal!
    Ik hoop dat alles goed gaat met de operatie, ik wens je veel sterkte en denk aan je.

    Lieve groetjes
    Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ha, ze is er weer! Fijn dat je het naar je zin hebt gehad in Belgiƫ en wat een leuke vondsten op de rommelmarkten daar! Sterkte alvast met de operatie, maar hopelijk is het leed dan snel geleden. Doe lekker rustig aan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Maia

    Blij te horen dat je een fijne vakantie had in ons Belgenlandje, ook lees ik dat je toch een operatie moet...? ik wens je heel veel sterkte hierbij! voor wanneer is deze gepland, meis?

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha maia,

    nou dat was mooi: zit ik een heel ebricht te typen en dan zegt de computer opeens dat de sessie over 10 seconden beeindigd wordt en dan is het scherm ook echt grijs. Doet-ie wel een svaker, hier op mijn werk....Helaas pindakaas, moet ik weer overnieuw beginnen.
    Je vakantie was zo te horen toch goed. En de rommelmarkten zijn daar voor scrappers blijkbaar echt een walhalla.... Wauw , wat een lintjes heb je gescoord!!
    Het kant is ook een leuk idee zeg!
    En nu de 20e afwachten. Ik hoop dat het net zo vlot en goed gaat als bij mijn moeder! Dan loop je over 6 a 8 weken rond alsof er nooit een hernia gezeten heeft. Ik duim onwijs hard voor je!
    En wat lief van Mirande zeg dat ze zoveel stansjes heeft gestuurd in zo'n schitterende verpakking! Ben benieuwd wat je er allemaal eme gaat maken!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. welcome terug ik ben zo blij voor je dat je het naar je zin heeft gehad ,en wat is het boffen de mooi spullie allemaal dat worden weer mooi projecte jou kenende gaat dat goed komen
    doe verder rustig aan geniet nog van de vakantie gevoel!!

    lieve groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Maia,
    Wat leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Belgie en de foto's zien er erg gezellig uit. Leuke spulletjes hebben jullie gescoord op de rommelmarkt. Ik heb nooit zoveel geluk wanneer ik naar een rommelmarkt ga of ik kijk gewoon niet goed genoeg. hahaha.
    Leuk om te lezen dat je zo bij bent met je pakketje. Maar ik werd gisteren wel enorm blij gemaakt door de postbode, die jouw pakketje kwam brengen. Echt geweldig wat je er allemaal in gestopt hebt, ik ben er al mee aan de slag gegaan. Helemaal leuk. De manier waarop je alles verpakt hebt, wat heb je dat geweldig gedaan, nu baal ik er toch wel van dat ik toch niet even bij je langs gegaan ben in de vakantie. Maar bij deze wil ik je heel erg bedanken voor de superleuke spulletjes en de cd rom. Namens Lars en Merle ook een bedankje voor de superlekkere lolly's en het lieve doosje wat je voor ze gemaakt hebt. Enne wanneer ik je nog wat verschuldigd ben dan hoor ik dat graag.
    Ik wens je heel veel sterkte maandag. Ik ga enorm hard voor je duimen.
    Veel liefs van Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Maia

    Wat fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie. Je hebt mooie spulletjes gescoord op de rommelmarkt.
    Wat lief van Mirande om je zo te verwennen, je verdient het ook hoor.
    Ik wil je ook bedanken voor de lieve berichtjes die je bij me plaatst, en ik snap heel goed dat je niet altijd een reactie kan geven, het kost veel energie en tijd.
    Heel veel sterkte 20 augustus, ik zal voor je duimen dat het goed gaat.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie spulletjes hebben jullie gevonden en gekregen, veel plezier ermee!
    En de vakantie gaat zo snel, gelukkig hebben wij nog twee weekjes, maar het schiet al op!
    Veel sterkte in het ziekenhuis!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heerlijk snusteren op marktjes das zo leuk om te doen, je geweldige spulletjes gescoord.En die broek van je dochter gewldig heel goed idee. Rustig aan en heel veel sterkte in het ziekenhuis dat je snel weer op de been bent. Dank je wel voor je lieve berichtjes je bent een topper........ Gauw herstellen en dikke XXX van hier Dana

    BeantwoordenVerwijderen